Zwroty i rekalmacje
Zwrot Produktów
Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!
Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania.
Jak oddać produkty?
1
Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałeś na maila
2
Solidnie zapakuj zwracane produktu. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu
3
Wyślij paczkę dowolną formą przesyłki na adres:
Gravella.pl,
Racławice 67,
38-323 Rożnowice
4
Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki do naszej siedziby.
Jak złożyć reklamację?
Jeżeli chcesz złożyc reklamację skontaktuj się z nami:
biuro@gravella.pl lub telefonicznie 880 900 343 odbieramy 12.00-20.00 ( pn-pt ) na 99% e-mail odpowiadamy w ciągu 24h (pn-pt)
JAK MOŻEMY POMÓC? NAPISZ DO NAS
(w 95% przypadków odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego)
